THE FACT ABOUT ERVARINGEN DOCENTEN CATWISE THAT NO ONE IS SUGGESTING

The Fact About Ervaringen docenten catwise That No One Is Suggesting

The Fact About Ervaringen docenten catwise That No One Is Suggesting

Blog Article

Ook het portfoliogesprek zelf kan een leermomentje zijn. Zo herinnert Stefels zich dat Lois bij het laatste gesprek sommige vakken saai noemde. ‘Dat mag ze natuurlijk vinden, maar dan vind ik wel dat ze mag benoemen waar dat dan door komt.

’Ja, dat is wel zo. Door deze manier van werken ben ik me bewuster geworden van wat ik zelf kan doen om mijn resultaten te verbeteren.

Dean is dus meer eigenaar van zijn leerproces geworden, zoals we dat deftig noemen. Martin, Is dat iets waar jullie als university bewust op sturen?

‘Ik vind het fijn, omdat ik daardoor veel beter te zien krijg wat er goed gaat en wat ik nog moet verbeteren. En juist op dat verbeteren kan ik me dan concentreren.

In de tweede ronde was het meer aan de leerling om fulfilled hun actieplan aan hun ouders en mentor te laten zien hoe zij de feed-back gebruiken om hun schoolwerk te verbeteren. In de eerste cyclus zag je dat dat nog zoeken was, maar in de tweede hebben we echt al stappen gezet.’

‘Zeker. Het was in eerste instantie voor collega’s even zoeken om de comments op de juiste manier te verwoorden. Om niet meteen oordelend of veroordelend aan de slag te gaan, bijvoorbeeld door zinnen te beginnen achieved “ik zie dat je …” of “ik merk dat je …” .

Ik ga nu gemotiveerder naar faculty en ik steek ook meer tijd en energie in de vakken die wat minder gaan. Ook tijdens de les lette ik daar beter op en zorgde ik dat ik scherper was.’

Maar er waren ook wel dingen waarvan ik vond dat het niet aan mij lag. Daar heb ik het thuis achieved mijn moeder wel above gehad en in het driehoeksgesprek hebben we ook gekeken hoe we dat kunnen veranderen.’

Nu had ik wel bijna alleen maar positieve suggestions, maar voor de paar vakken waar het wat minder was, ben ik na de eerste periode beter gaan opletten tijdens de lessen. Zo is het gelukt om er bij de tweede ronde positiever voor te staan.’

Binding has nominal don. The majority of pages are undamaged with minimum creasing or tearing, nominal pencil underlining of textual content, no highlighting of text, no creating in margins. No lacking web pages. See the vendor’s listing for whole facts and description of any imperfections.

Een actieplan, zoals bij Catwise gebruikelijk is, maken de leerlingen van Het https://waylonhufqa.wikiexpression.com/4228109/catwise_portfolio_ervaring_a_guide_to_building_an_impressive_feline_focused_portfolio Component momenteel nog niet. ‘We kijken vooral terug naar wat we de voorgaande periode gedaan hebben’, zegt Lois. ‘We bespreken niet nadrukkelijk wat we van program zijn om ons schoolwerk te verbeteren.

‘Ja. Ik heb er heel erg op gestuurd dat leerlingen achieved hun ouders/verzorgers de feedback kwamen bespreken op university. Eerder namen mensen alleen contact op als het niet goed ging achieved hun zoon of dochter. Nu komt iedereen aan bod en we zien ook dat dat leidt tot meer ouderbetrokkenheid.’

I like that it’s created and outline kind with thoughts and answersI like that it’s composed and outline type with thoughts and solutions

T op feline behavior skilled (and writer of Penguin's bestselling Imagine Just like a Cat and Cat vs. Cat ) answers the 150 concerns most frequently questioned by puzzled cat homeowners.

above mij spraken en soms was het niet eens de bedoeling dat ik dat überhaupt hoorde. Terwijl Lois zit er middenin.

In de portfoliogesprekken wijst de mentor dan op de mogelijkheden om daarvoor additional bijles te nemen op faculty, maar het liefst wil ik daarover helemaal niet praten. Ik snap wel dat het belangrijk is, maar ik vind het moeilijk om het daar steeds above te hebben.

Report this page